15 oktober 2007

Vierde Kameroenreis!



Beste goede vrienden,


Eerst en vooral wil ik nogmaals iedereen hartelijk danken die me de vorige reizen op één of andere manier steunde. Het is inderdaad bijna zover! Op 16 november vertrek ik samen met mijn vriend priester Frans voor drie maand naar Noord Kameroen (Maroua-Mémé…).

Ikzelf hoop van de vriendschapsband met het college Jacques de Bernon wat verder aan te halen en de paar hoogstudenten opnieuw te ontmoeten en aan te moedigen in hun studie. Ook ga ik opnieuw proberen de vakantie door te brengen in Mémé, de parochie die ik al sinds 2000 vrij goed heb leren kennen.

Door mijn goede ervaringen met de blogspot tijdens ons vorig verblijf, ben ik ook mijn blogspot aan het aanvullen.

Het adres blijft hetzelfde www.waregemkameroen.blogspot.com Zo zal het contact met jullie weer goed verlopen en kan je een beetje meereizen. Wees niet bang om te reageren of om een mailtje te sturen. Dat doet enorm veel deugd en zeker nu ik meer alleen zal zijn.

Binnenkort ga ik in het St.-Jozefsinstituut van Tielt vertellen over onze ervaringen van de vorige reizen en getuig ik tijdens het weekend van missiezondag (20-21oktober) in de St.-Amandsparochie en de H.-Familieparochie van Waregem.

We zullen ginder weer niet met lege handen toekomen en rekenen op steun van familie en van vrienden voor het studiebeurzenfonds van Frans Byl en van zuster Lea Oosterlinck.
Wil je steunen voor Frans Byl dan kan dat door te storten via Scheut Ninoofsesteenweg 548, 1070 Brussel nr. 000-0901974-68 met vermelding nr. 02 237 005 EFJ Mémé-Maroua (Cameroun) MB
Wil je storten voor zuster Lea Oosterlinck dan kan dat via Kontinenten Doorniksesteenweg 149, 8500 Kortrijk nr. 000-0718676-03 met vermelding Lea Oosterlinck (Kameroen)MB
Voor die stortingen is dan een attest voor de belastingen mogelijk vanaf 30€.


Veel groeten en tot later.

Marc

Geen opmerkingen: