13 februari 2008

Het visum: eindelijk!




Na nog een hele voormiddag en een eind van de middag ben ik eindelijk in het bezit van mijn visum. Ik weet niet of het de goede Afrikaanse geesten van de maskers die ons geholpen hebben. Het was alleszins zenuwslopend. Maar eind goed, al goed. Vrijdag kunnen we dan naar Maroua afreizen via Garoua. We hopen er 'savonds aan te komen. Ik voeg ook enkele beelden van het feest van de jeugd toe. Duizenden en duizenden leerlingen van kleuterschool tot hoger onderwijs van Kribi stapten er in op.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

proficiat!
hopelijk kunnen jullie nu echt genieten...

Annelies zei

Da's goed nieuws! Als de vlucht nu nog meezit, komt alles in orde!
Groetjes

Anoniem zei

Proficiat , ook van ons; eindelijk alles in orde en met gerust gemoed naar het noorden terug.
wij wensen jullie een goede vlucht toe.
de meiwegkevers

Anoniem zei

dank je wel voor de bemoedigende woorden. We zullen er zeker van genieten want vandaag begint mijn veertien dagen vakantie!
Pa