04 mei 2008

Het einde van de vakantie




Hoe gaat het daar verder nog? Gisteren heb ik de studentinnen van Mémé nog eens uitgenodigd om het einde van de vakantie te vieren. De eerste week hebben we donderdag de 8ste wel vrijaf (einde 2de wereldoorlog?). Om 4 uur kwamen de proffen van de school om samen een glas te drinken en wat te babbelen. Zo was ik toch niet heel de zaterdag alleen. De meisjes deden wel de nationale handsport: haar in tressen vlechten.
Nu mijn baard af is moet ik wel wat meer tijd gebruiken om me te scheren. Volgend weekend ga ik nog eens voor een paar dagen naar Mémé. Voor de rest verloopt alles vrij goed. Alleen jammer dat ze het water in het zwembad vernieuwd hebben en ik al heel de week niet meer ben kunnen gaan zwemmen. Eerst hadden ze geen geld om het laatste water weg te zuigen. Dan was er een barst die moest hersteld worden. Hopelijk is het deze week in orde. Ik ga alleszins nog een week zwemmen met mijn abonnement van vorige maand.
Zo veel groeten en tot een volgende keer.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Met die baard weg zou je denken dat je nog een student bent. We wensen je veel courage bij de eindspurt naar het einde van het schooljaar.

Anoniem zei

Ik vind je wel mooier met baard! Maar ja , dat kan teruggroeien.
Ik wens je een zalige hoogdag van Pinksteren. Zr Maria van de Karmel

Anoniem zei

Ik vind je wel mooier met baard! Maar ja , dat kan teruggroeien.
Ik wens je een zalige hoogdag van Pinksteren. Zr Maria van de Karmel