12 mei 2008

Pinksterweekend in Mémé

Ik ben inderdaad terug van Mémé, maar iets later dan voorzien. Na drie uur wachten langs de kant van de weg op een busje ben teruggekeerd en ben daar gebleven. Het heeft zeer veel geregend en hevig gewaaid, zodat ik niet veel geslapen heb.
Voor de rest was het een mooi weekend. Zaterdagmiddag hebben twee ploegen van de miniemen tegen elkaar gespeeld in de uitrusting van Zulte-Waregem: het was echt de moeite. Ze waren zeer blij met de uitrusting en danken de milde schenkers.
Er was een grote vergadering (drie dagen) voor de verantwoordelijken van alle sectoren. Tijdens de Pinkstermis werden de doopleerlingen van volgend jaar voorgesteld. Ik heb een keer in openlucht geslapen want in de boekaroe was het niet te doen en één keer binnen want het regende maar met de deur open ging het toch een beetje. De mensen werken snel hun daken af voor het regenseizoen echt begint.
Ik ben wel wat vermagerd door die warmte en weeg nu 70 kg. We hebben hier wat salade gezaaid en ze komt voor het ogenblik uit. Wie weet. De mango’s beginnen goed te rijpen maar de vleermuizen weten het blijkbaar ook.
Ik ga nu nog wat schrijven voor de blogspot. Nog een heel dikke zoen en tot later. Een late gelukkige moederdag maar hier is daar geen sprake van. Toch een foto van de kleine Marc en zijn gelukkige moeder.

Geen opmerkingen: