05 februari 2011

Goed aan gekomen in Maroua!

Eerst nog wat spelen met Roland, het jongste zoontje van mijn gastgezin. Gabriel voerde me dan naar de luchthaven en ik was de twaalfde in de rij om in te checken.
De vlucht naar Maroua is vlekkeloos verlopen. Geen problemen met de weg er naar toe. Geen moeilijkheden met het inchecken en een rustige vlucht. Leuk toeval: ik kon naast een Colombiaanse pater van Ouzal zitten en zo wat bijpraten.
Frans Byl stond ons op te wachten en het vliegtuig landde om 13u20 (5' vertraging!!)
Daarna zijn we samen wat gaan eten en konden zo al heel wat met mekaar uitwisselen. Mijn probleem met het verlengen van mijn visum zal waarschijlijk opgelost kunnen worden. Ik kreeg ook de vraag van een vriend Joel om te helpen bij het oplossen van een gelijkaardig visumprobleem van zijn vriendin Marthe.
Foto's opladen lukt nog niet. Ik probeer later nog wel.

1 opmerking:

Maaike zei

5 minuutjes vertraging... de NMBS kan er nog iets van leren. Veel plezier en succes met je visum!