15 december 2007

Kerstvakantie in zicht - Bientôt les vacanses de Noël

Le Saré Baba Simon (38 jongens)


Le saré Khisito


Van 's morgens vroeg koken met 'une cube magique'

Voorlezen in de saré

In de sarés zijn zowel jongens als meisjes hun kleren aan het wassen om in vakantie te vertrekken. Als ik op bezoek ga, lees ik heel dikwijls voor uit een verhaal.



Dans les sarés les garçons comme les filles font leur lessives
pour partir en vacances . Quand je visite les sarés je lis souvant dans un livre.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik heb ook nog eens de was gedaan. Het lukt hier wel niet om ze buiten droog te krijgen. Het vriest!
We bereiden ons ook voor op de kerstvakantie. Mijn twee collega's gaan binnenkort bevallen en dus wordt het voor mij nog net iets drukker... Een weekje vakantie zal straks ook deugd doen!
Groetjes, Maaike

Anoniem zei

hier ook kerstvakantie; maar voor griet is het blokverlof.
Op kerstmis komen de missinnekes hier eten , we zijn met 17!
Guido kookt voor ons; wij moeten het ophalen en hier opwarmen!

Wij wensen aan allen die we kennen ,maar vooral aan jou een zalige kerst!
groeten van ons allen
Johan,martine en griet en sofie