07 februari 2008

Papieren bijna in orde!

Zicht op een deel van Yaoundé vanuit het missiehuis van Scheut


Gisterenmiddag werd ik wat zenuwachtig want er kwam niet echt schot in de zaak. We zijn dan naar de immigratiedienst gereden en na lang wachten kregen we de bevestiging dat onze papieren van de “délégué” naar de directeur verhuisd waren en dat we morgen het visum zouden kunnen ophalen.
We gingen ook een vliegtuigticket kopen zodat ik in het noorden geraak. Hopelijk met minder oponthoud dan tijdens de treinreis. Daarnaast moest ik ook nog het vliegtuigticket voor mijn terugreis naar België regulariseren. De vliegwereld zit behoorlijk moeilijk in elkaar: ik zal een nieuw ticket moeten kopen. De concurrentie is hier te klein en in hun monopoliepositie houden ze niet veel rekening met de klanten.

1 opmerking:

Anoniem zei

Niet opgeven want de aanhouder wint ....